| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 30 日 星期三  |
| 2010-06-30 |
分類: 未分類 |
情隨事遷..
嗟歎一切..
好多好多野都隨時間既變遷,,
同埋事物既本質而改變..
近日收拾飛輪海既野,,
原來當初我咁中2佢地..
買左好多好多佢地既CD,,寫真,,海報..
呢D野由本來係好重要,,
變到依加..
但係對住呢D曾經好中2好中2既野,,
有種好5捨得既FEEL
畢竟曾經也是我的最愛/________\
|
| 發表時間:2010-06-30 11:49 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx~ Posted at 2010-07-02 03:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
賣左佢地掛/_\ Posted at 2010-07-02 03:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
5中2留wo:p Posted at 2010-07-02 03:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
有咩不滿呃-_-? Posted at 2010-07-01 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
vic886 於 2010-07-01 12:34 AM 發表:
有新的最愛了?orz :]
|
網主回覆
冇 Posted at 2010-07-01 01:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|