星期5行程豐富!) 陪choka去九龍塘睇畫展:) 入到去好有藝術feel
choka仲要攞住部相機狂影相 . 好藝術feelin;* 睇咗1個鐘. -0-
落地鐵見到ki佢地 0.0 先去mk朗豪坊 :] 本黎想買飛睇戲.
後來發覺真係冇野好睇 -.- 想睇 魔洞 ) 3級(!) 未夠18歲啊 :p
去完食野 去旺中行咗陣.v. 睇完女仔衫 ; 去chic堡 睇男仔衫
係銀行中心影貼紙相*v* 搭電梯個陣成頂帽飛咗落街 叫你唔好玩v3v
好耐冇影 突然感覺好好玩
(!) 哈 唔錯. 搞咗成個鐘 choka話去玩
又返朗豪坊夢幻樂園 :) 玩咗$20幸運彩虹 $20夾雪糕 -0-
見到無印有得買 自製朱古力 (!!) 等本小姐下次去買黎試整 `;
玩完又玩過 :D 係新の城地下打機 玩咗$50 The Death House4?
但係好廢 開極都開唔到槍咁. 次次攞E !! 可能因為第1次玩4 唔識玩;
到10點先食野 壽司 (!!) 大愛
狂食 哈 嗌咗好多唔同既壽司-v-
仲有 地獄鍋烏冬 :) oishi *v* 2個人食咗13碟 ` 盛惠 $300幾
差唔多12點先返元朗 :D 好懷念sushi -v- 今日又同媽媽食咗鐵板燒
日韓交雜 哈! 睇住個廚師煮野食 好正*v* !
冇咗$800 -/ \- 冇咗個賺錢既機會 !! 好傷心
算啦 安慰自己: 返學將來有更高回報:D 哈




