|
|
2010 年 7 月 6 日 星期二  |
| ☆尋求.☆ |
分類: 日記`♥ |
其實酒真係幾好飲.. 唔係因為要醉 係因為要high~
今日係毛慧屋企high大咗 搵到個 同類人 又教mandy鋤d..
原來最廢既係我-.- 以後我都唔會玩棉胎.........輸率高達100%
-------------------------------------------------------------------------------
當你喜歡我的時候 我不喜歡你
當你愛上我的時候 我喜歡上你
當你離開我的時候 我卻愛上你
是你走得太快 還是我跟不上你的腳步?
.........
我不了解我的寂寞來自何方
但我真的感到寂寞
你也寂寞 世界上每個人都寂寞
只是大家的寂寞都不同吧
|
出爐時間?'':2010-07-06 08:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|