2006 年 5 月 13 日 星期六  |
| 練波_要加油!! |
分類: 未分類 |
|
今朝..起身..就換衫..去練波!!
番到去..得果幾個''
我發覺.....歐天欣..好可愛呀!!
哈哈><'' 番到去..好鬼熱呀''
不過都照打啦''
過左好耐..呀sir番左黎嚕''
甘就開始練啦''
練練練....好辛苦呀''
之後馬毛好似發脾氣..
之後差吾多練完果時就....
有五個人番左黎喎''
見到佢地比呀sir鬧..
之後練完..呀sir同我地講番..
話佢地以後都吾洗再番去練..
我聽到就..即刻有個反應..
吾想劉念走..有佢係度好好笑..= =''
不過呀sir....唉....
算啦..吾講呢d野..
未放之前..嘉螢姐打比我..
仲打左好多次..
我以為佢有咩緊要事搵我tim..'
點知吾系..佢系悶.....= =''
佢好似番小學丫ma..''
之後我又諗到..
不如番小學啦''
之後就番左嚕!!
番到去..同d呀SiR..MiSs..玩..
MiSs黃..比我串佢..超好笑''
之後方SiR佢又比我串..黃SiR..盧SiR都系甘..
冇一幸免''呵呵..
甘之後..又同MiSs何傾左一陣甘啦!!
講左好多野呀''
今日番小學....好想讀番小學呀!!
遲d好似同小學果d 師妹打友誼..
吾知會點呢..''嘿嘿..
探完老師!!就落左圓玄度..打波姐..''
落到去就見到好多人啦''
有國漢..李琪..國忠..鐵錦..子峰..籃球師兄呀果d囉''
甘打下打下又同國漢佢串..= =''
次次都系甘''
甘打打下..
又吾知做咩事..
國漢佢同鐵錦吾知嘈d咩..
差d就.......好彩有我係度..
舒緩下佢地d情緒''
鐵錦果時系超興嫁!!
我地都知佢系好嬲..
不過我系甘講笑啦''
所以可能系甘..佢地就話算喇!!
之後就繼續打波啦''
又玩d好白痴既野..佢地都低低b嫁!!
特別系李琪呀!!
佢玩得好癲..= =''
甘就打到去五點幾就番左屋企啦!!
Ps:我諗冇辦法可能解決呢個問題嫁喇!!
算啦''對吾住呀..''!!~
Ps:音樂劇我要努力呀!!
仲有.....要認真去諗d細節..''
有咩要改..''嘿嘿..
一生人最大型既ShOw....
要比心機呀!!
|
|
|
|
|
|
你邊撚個牙..識撚你牙
麥詩琪我同你講..
我話既係..
裘記(K.C.)F.1
1A1既死姣婆牙
|
|
|
死肥婆...你地咪仲姣...
你地同d男仔發姣咪仲多過我地....
自己姣仲要話人姣..
擺明想染色自己唔姣啦..
日日係度大聲叫..
成隻雞咁..
真係死雞撐飯蓋..唉..
|
|
|
CKB 於 2006-05-18 08:11 PM 發表:
Pinky..人地話A1咋..
冇話冰一級嫁!!
吾好甘興''
|
|
|
有關佢嫁A1姣婆
唔fd就唔會請食野啦
A1姣婆..A1姣婆..A1姣婆..A1姣婆..
A1姣婆..A1姣婆..A1姣婆..A1姣婆..
A1姣婆..A1姣婆..A1姣婆..A1姣婆..
|
|
|
CKB 於 2006-05-17 05:48 PM 發表:
Re:ting
就算佢同你fd d又點姐..?
我又又吾系成日同佢玩既''
Re:tung
請吾請又同fd 吾fd有咩關係呀..?
|
|
|
你話a1姣..咁你地呢...
唔好話你地姣唔到d男仔先話人..
我唔信你地無姣過囉....
|
|
|
你條仆街!!!!!你同李琪fd d定我同李琪fd d呀!!!!!!!!
收豬皮啦你
死姣婆
a1正姣婆,A1正姣婆,A1正姣婆......
|
|
|
我諗李琪未請過你食野
食得好貴嫁波
點同呢
榴槤向都唔据你嫁啦
邊過唔姣牙...
你老味lo
不過生錯左個女
個女仲要發姣既呢
|
|
|
CK╭ 於 2006-05-15 12:20 PM 發表:
我點知你點解要上位呀..!!
就算你系都會吾認啦''
同佢地識左好耐就會好FD既..
又吾見我同劉念佢識左甘耐又fd..
我吾信冇一個女仔吾姣囉''
系咩..?例如呢..?
|
|
|
仲有牙..
有時有d事唔關自己事
就唔好係到唱啦
成個8婆咁
|
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|