3rd June,08

                  番新工的第一天



阿ming介紹的一份sale工,,第一日番工感覺良好!!

個度的店長JANDLIN係個幾KAI的女仔,,哈哈:)

不過呢份工都幾無聊,,客人唔多~齊吹水的時間最多''''

朝10晚10的工作,,遲早悶死!!



放工約阿權,肥仔去機鋪打番轉,,

又見番上次個條女~勁白癡!!阿權個死仔有事走左,,

同肥仔兩條友落公園吹水""肥仔居然為情所困..少見~

2點幾先番到屋企,,攰死!!沖完涼即訓....



妳的離開..令我很寂寞:(

 

           

  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 






訪客留言 (返回 CKB_love12 的日誌)


jennifer5201 於 2008-06-07 10:12 PM 發表:
路過"比個CM你:)
可以GE話留返個CM我牙!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Forever69212 於 2008-06-07 08:51 PM 發表:
cm泥啦...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siueemily 於 2008-06-07 05:41 PM 發表:
cm4u=)"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



魚皮 於 2008-06-07 05:37 PM 發表:
各日豪仔ge事米攞上心
大家兄弟5計拉
13號你要番早調阻
WINCY請阻拉
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ALICEIAM 於 2008-06-07 04:47 PM 發表:
比心機牙~!!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l_bee203 於 2008-06-07 03:51 PM 發表:
炸你個blog>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



l_bee203 於 2008-06-07 03:50 PM 發表:
臭b""吳理我!!>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siu_yuet520 於 2008-06-07 12:56 PM 發表:
cm`要回唷^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



karylikayi_1 於 2008-06-07 10:32 AM 發表:
HIHI* =]路過的..
cm十卜*v*
可以的話 多d上來我到坐坐nA~=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



may119 於 2008-06-07 07:56 AM 發表:
CM'
要回嫁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





CKB_love12
暱稱: 程
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MUSIC


MusicPlaylist

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
網站連結
啫喱
BB
BEE
BILLY仔
Crystal
ELAINE
ERIC
FIoNaA
FUNG
嬲嬲
ISis
JASON
JOJO
KAKI
KAREN
KoBee
Money
Pippaaa
RAY
RENA
TO
奶粉
阿KA
阿寶
軒仔
健仔
豬NO
RSS 訂閱
RSS Feed