|
|
20th June,2008
換新look!!

[換新look]
[換新look]
[換新look]
[換新look]
[換新look]
好撚無用..好撚無用..好撚無用..好撚無用..好撚無用..
原來對妳來講 我依然毛變 我有好努去充實自己
目的係希望可以配得上妳 有咁難咩?
同妳講話會忘記過去 搵一個比妳更好 我做唔到
究竟我仲可以點做?
因為妳的一句說話 我足足頹左成個禮拜 提唔起精神做野
其實妳仲係好重要 起碼我係咁念
尋晚同妳講完電話後 心好痛 原來妳已經有左鍾意既人
聽住妳把叫聲 感覺到妳好開心
"佢"既地位係妳心目中應該毛可取代 我算咩野啊?
或者妳會覺得我煩 但我唔想放棄妳的決心係有
只要比機會我 我會比以前更愛妳 唔會再令妳唔開心
但我地之間仲有一個"佢" 好想知"佢"係點既人
雖然"佢"對妳有重要 不過妳都對我好重要
我係唔會放棄的
|
|
[ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
|
|
華少 於 2008-06-22 10:07 AM 發表:
.......................勁
|
|
|