好痛呀
隻腳痛到行一步路都痛
漸漸的好返
今日跑得翻啦
又可以極速狂奔
不過時間可唔可以唔好又同我狂奔呢?
今日無返崇拜....
去亞洲國際喎到聯崇喎...
敢遠..
等我有車先去啦
留在家什......(閱讀全文)
Lonely Christmas....
五度...
這才是生活的嘛
真的好有回鄉了的感覺
英國呀英國
我就快就可以再進入你的懷抱了
好懷念你
好懷念當地的朋友
再一起到Club House狂歡!!
如果我回來一定要
唔會再只係Skype同你地......(閱讀全文)