今日排球比賽.......哈哈,輸左= =
我冇份落場打,因為唔夠波3同埋我開唔到波so bad.....
不過唔洗落場我仲開心,因為可以睇清楚人地點打
咁自己咪識囉^0^......
雖然今次係輸左....但係我都覺得幾開心
因為我見到每一個隊員都真係好落力去打
見到個波跌落地乘個人仆落地下接
見到佢真好齊心...同埋我又睇到人地點開波...打波...
咁我咪學識左囉,今次輸左唔緊要呀,下次再努力...加油呀
唔好灰心......見到你地盡左力,唔係我地bad係佢地太勁姐
比完賽之後就去左球場練波
打左2,3個鐘我終於開到波啦!好開心
仲接到哂d波,雖然隻手好痛但係都唔驚啦
哈,仲比d fd話我終於有反應識跑去過去接波
接波個陣仆落地好好玩,哈哈
2家應該好左好多嫁啦!(希望咋)
番到黎隻手好痛....不過(如)左
今日都幾開心,因為排球叻左^0^
大家唔好灰心呀!
|