| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 3 日 星期五  |
| 2009-07-03 |
分類: 未分類 |
- 只剩下冰冷空氣..
琴日訓好少...
溫死左...
今朝出門仲吾記得帶筆=3=''
好采借到....份卷還0k啦...
升到班就得la =]
晏就去左楓度...
睇花樣...艾草真係好可愛=]
lele就溫三角...
原來三角要考晒全年既野...
好采我吾洗補者-v-'
溫完去飲涼茶..
捱幾晚就吾舒服LA...
身子弱...; 身子弱 / . \
之後又上王國!!! 真係好鬼悶-3-''
見到聰..略...''
拿拿拿...!!吾洗約都撞到呀...哈xD'
特然想去好多地方...想玩好多野...!!
今個暑假要玩盡佢...
我知身邊D 好友會陪我癲既 xD'
我會親手尋回我的快樂 =]
09.07.03 =]
|
| 發表時間:2009-07-03 08:59 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 255 | »
|