| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 2009-05-01 |
分類: 未分類 |
- 我擁有的 原來很多..
今日...
訓到11點幾先起身...
爽爆=]
晏就等魚同老趙打黎出去...
點之魚話吾想出...等甘內先講..
火都黎-3-'
最後同老趙出去...
fD黎講老趙真係吾話得...
明明比人鬧都陪你出去食...
唉...好心有d人就珍惜下la=3='
趙走...
等楓黎去食自助餐...
到處搵車撘去漁人...
狂問路...
我地真係吾係澳門人=3='
去到..
哇..
少野食到吓死人?? - -'
比大陸仲差...
等我仲期待左甘內...晒氣...T^T'
食完又過返新馬路食檸檬車路...好味 =]
P.S; 楓係正信逹門口仆左落地...
後面D人狂笑...,S0R..!!我都吾例外..
笑到肚痛xD'
返h0me...
繼續睇[[ LiFe ]] ..
終於睇晒la...落淚不少..=3='
http://v.youku.com/v_show/id_XMTI5MDQ1MzY=.html
↑↑ [= 得閒睇下 =] ↑↑
[[ "少野+難食" 想死=3=' ]]
[[ 楓想坐既車..哈xD' ]]
聽日就見到la..
知道無得去接你..
有d失望tIm..
不過算la...
係h0me等你返 =]
|
| 發表時間:2009-05-02 12:04 AM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 255 | »
|