-09.09.23-
 
 
 L.c.K & Y.s.K        <' ONE YEAR - two month' >
CK_421
暱稱: - lCk♥
國家: 澳門
> BeSt L0vE <
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 255
留言總數: 1382
今日人氣: 7
累積人氣: 13389
2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


香港'' 同你無緣-3-'' 分類: 未分類

今日...一朝早比林星龜厄左去金沙裸船飛...著得2件衫....凍到就黎死lo....裸完食埋野就撘車去氹仔上船la....好興奮...因為第一次去香港....係架船度講買咩好..食咩好....!!

講到甘上下無晒氣...坐船好似玩過山車甘lo...d離心力呀!!!而家冧返都想噁-3-''好辛苦好辛苦先捱過一個中...落船la...生猛晒^^ 點之...........天意弄人....''個仆街話我地無裸一張xx紙所以吾入得.....- -''' 跟本捉左我地3個入入境處既室....''講一大輪野...之後話''我會安排你地撘船返澳門''】......what??!

我地坐低之後咩聲都無出....好down!!!'' 仲要等好內tim...之後去厠所都要有警察跟住lo!!!仲叫我去男厠...''火到我!!"...好似做左犯人甘lo.........從3點坐到5點先同我地講安排到...點做野嫁!!!"出去個陣仲要前一個警察....後一個警察lo!!..我地搞到好似偷渡客甘.........- -'' 唉...仲要返到澳門先比返身份正我地..驚我地走咩?!''- -   痴線lo..第一次去香港就有d甘既回憶..............

 

心情勁down- -'' 好黑仔lo我!!!!!!!!!!!!!

 

發表時間:2008-12-23 11:59 PM  [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]