-09.09.23-
 
 
 L.c.K & Y.s.K        <' ONE YEAR - two month' >
CK_421
暱稱: - lCk♥
國家: 澳門
> BeSt L0vE <
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 255
留言總數: 1382
今日人氣: 9
累積人氣: 13379
2008 年 9 月 6 日  星期六   晴天


"重新振作..重新生活...]] 分類: 未分類

   高一要讀好d書la...5想再好似初三甘la...><"   +u+u !!"

      琴日放學去左學吉他...一學就學2個中..雖然好攰..但係終於可以學到自己最仲意既吉他...幾攰都5怕la!keke~而今日'就去學跳街舞...又係我仲意既野...!!不過好辛苦...''學完已經成身汗...又攰又餓..~

         跳到4點幾之後去韻jo b..再陪我同菜菜去慈幼打籃球....係車上都想訓...><''去到我就咩人都5識...跟住同菜菜開始訓練...學投籃...''好基本既野...好開心lo...平時跟本無咩機會打籃球...今日就一人一個波....勁high lo我..出一身汗...5開心都無甘多lu~

          打到7點中.....勁攰-3-''未停就已經沖去車站...不過等5到車...最後撘的飛去永樂...睇7點半既''親愛的''...買左少少野食炸..爆餓lo...!!有我..jo b..soling..菜菜((仲有個放我地飛機lo...爆衰!!))去睇...[[親愛的]]真係爆悶lo..一d都5吓人- -''差d訓著..........晒錢晒精神...!!fuck~      睇完就去食野...未食完就送jo b去撘車la...對你係咪好好呢..不過你又要溫習又陪我地睇戲...都知你好攰嫁la..要好好休息哇...5好比甘大捱力自己呀....知無?!"~keke!!送完再返去食-3-''好攰呀...........一邊食一邊頹....菜菜同我都係未戀就失左lu~ so我好明你既...兄弟ma.!!不要傷心...仲有頹團一班兄弟陪你頹呀.....哈*2''  

 

從今學做大忙人...

誓死學好吉他..跳舞同籃球...

仲要盡快放低你...

5想再逃避la...!!"

ka*2'' 努力!! =]

發表時間:2008-09-07 12:19 AM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]