| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 20 日 星期五  |
| 畢業La....哈哈>< |
分類: 未分類 |
唉...辛苦左成年...再加上補考個段時間....終於畢到業啦....呵*2''
跟住落黎就係一連續既畢業行動lu...今日就影左畢業相...晒左成日甘lo....攰死>_____< 影完就練習.......我地排左首歌...係呢個畢業聚餐度表演....其實都5G點解我會參加既....日日都要返去練同一首歌....都幾悶嫁......再加上人又5係日日齊.....仲有D人扮大牌....要人氹先返WO...以為自己唱得好好聽??!!無左你5得呀??!!食柒屎啦..... 其實有D心底話5想講出黎HURT你炸On9...唉...!!!不過而家甘都好既....有大東陪我唱....起碼無甘淆>////<
聽日就係總採排啦....聽講會有好多老師睇.....都幾驚Ge><不過見到大家甘努力練...我都5可以衰嫁....要盡晒d力佢.....ka*2''
|
| 發表時間:2008-06-20 07:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 246 | 247 | 248 | 249 | 250 | 251 | 252 | 253 | 254 | 255 | »
|