| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 15 日 星期五  |
考完試喇...  |
終於考完試喇
不過唔知點解
我好似唔係
好重視喱次考試
中文卷咁快派左
好輕鬆呀~
想搵d野黎搞吓,
玩吓...
但係就黎畢業喇
好唔捨得
唔想上中學
好似冇咩期望
只係想同番
我地班D人玩咋
我地班D人
夠哂幽默,好玩
起喱班
實在太多歡笑喇
如果可以直升中學
咁就好喇!
我會記得同學
比過我既快樂
唉,
失落...T.T
 

|
| 打完BlogBlog既時間:2007-06-15 07:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
|
唉~
畢業是多難接受的事實
想逃避
想永遠在一起
想....
有很多想
但畢業以現實
到不如好好地珍惜
現在的時光...
|
網主回覆
咁又係既...
我地要起喱段時間
留低美好既回憶!
N個唔捨得
嗚... Posted at 2007-06-16 10:54 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
我都係
唔想畢業~~
但係
命中注定要我地畢業
我唔想離開你地~~>o<
|
網主回覆
嗯嗯...
MISS YOU ALL!  Posted at 2007-06-16 10:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kay 於 2007-06-15 09:53 PM 發表:
我真係好唔想畢業a
一.好唔'寫'得你地
二.好唔'寫'得某3個boy
你知唔知係who??
|
網主回覆
我知係who
我都好唔捨得你地呀@@
^ Posted at 2007-06-16 10:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|