CMK★娟
CMK1033
暱稱: CMK★娟
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-02-15
2011-01-25
我的2010~
2010-12-29
2010-12-23
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 29 日  星期三   晴天


2010-12-29 分類: 未分類

離全年結束仲有2日

好快就到2011年,唔知係新一年大家有咩願望呢??

近排都好涷,睡醒後連起床也不想起>3<

好彩依加仲係放緊假..xD,如果唔係都唔知點起身

好彩...xDDD

今年既平安夜同聖誕節都係同FD一齊過,好開心呀~>3<

好幸福^^,期待31號...又可以見到大家啦!!!

呢排都好涷,本人甚少出街─▽—

結果最近我凈係係屋企到做功課同追劇..xD

不過都淨係做中史個時序線同英文D功課

追劇佔大多數..xDD

呢排都係屋企追緊「瑪麗外宿中」...

套劇好好睇呀~>3<

 

張根錫真真真係好好好靚仔呀!!!>/////<

愛死了..XDDDD

好愛佢個種壞壞笑~


劇中的插曲;好聽,首插曲同段片都好鐘意~>,<

好正!!!!!!!



2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


2010-12-23 分類: 未分類

聽日就係決賽啦,我要加油呀.......>3<



2010 年 12 月 15 日  星期三   雨天


2010-12-15 分類: 未分類

今日成日都呆呆滯滯,對眼又好腫 > <

時間好似過得好快咁,唔知係咪因為啊sir冇返既關係

有3堂佢架3堂都唔洗上..>V<


好開心呀!!!之前參加既歌唱比賽既決賽入左決賽啦

不過淨係團體既歌唱比賽入左決賽

個人就入唔到...講真,我真係好失落,好唔開心.....

如果下次我再參加個人既歌唱比賽希望我唔會再咁緊張啦.....

不過團體入到!!!我都好開心同好興奮架

死la~好緊張tim..>3<

不過我知到時我上到台唔會驚架!!!

因為我知到時會有兩個好同伴,同我一齊唱.....xD

「我們的合唱歌」主唱:3R....



2010 年 12 月 13 日  星期一   晴天


2010-12-13 分類: 未分類

今日同sandy,heidi一齊去旺角朗豪坊睇hello kitty展

去到旺角之後食左碗河食之後就行去朗豪坊啦

雖然今日係星期一,不過到都仲見到有好多人

今日影左好多相,不過好多都係偷影,,,,,XDD

影完之後,我地就係朗豪坊入面到行街同傾計

之後去左影貼紙相,好好笑

影完貼紙相就去左「彩」到買野

heidi買左個支白藺花body lotion真係好香!!

等我用完我D body lotion之後都要買返先~

行完彩之後就去左食米線

sandy同heidi食小鍋米線,我叫左涼拌米線,都幾好食^^

食完行多陣之後,就撘火車返屋企~

今日真係好開心,影左好多相

講左好多心事同祕密^^

2個sandy,2個文娟



2010 年 12 月 6 日  星期一   晴天


2010-12-06 分類: 未分類

原本我對今日要調位抱左好大既期望架

 點知調完之後勁失望囉....唉....

今日放左學之後再上左一陣通識專題研集之後

就撘車去九龍塘參加明愛圑體歌唱比賽既初賽

今日真係好嬲囉!!好心某某人係唔夠膽上台就早講啦=3=

臨時話因為驚而唔來囉!!晒曬我地D時間

最後,一首4個人既歌得返3個人晿

不過大家都唱得幾好,最起碼冇走音^^

唔知入唔入到決賽呢??

仲有星期四既個人初賽,我要加油

"Proud of You"~~