| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2010 年 12 月 29 日 星期三  |
| 2010-12-29 |
分類: 未分類 |
離全年結束仲有2日
好快就到2011年,唔知係新一年大家有咩願望呢??
近排都好涷,睡醒後連起床也不想起>3<
好彩依加仲係放緊假..xD,如果唔係都唔知點起身
好彩...xDDD
今年既平安夜同聖誕節都係同FD一齊過,好開心呀~>3<
好幸福^^,期待31號...又可以見到大家啦!!!
呢排都好涷,本人甚少出街─▽—
結果最近我凈係係屋企到做功課同追劇..xD
不過都淨係做中史個時序線同英文D功課
追劇佔大多數..xDD
呢排都係屋企追緊「瑪麗外宿中」...
套劇好好睇呀~>3<


張根錫真真真係好好好靚仔呀!!!>/////<
愛死了..XDDDD
好愛佢個種壞壞笑~
劇中的插曲;好聽,首插曲同段片都好鐘意~>,<
好正!!!!!!!
|
2010 年 12 月 23 日 星期四  |
| 2010-12-23 |
分類: 未分類 |
聽日就係決賽啦,我要加油呀.......>3< |
2010 年 12 月 15 日 星期三  |
| 2010-12-15 |
分類: 未分類 |
今日成日都呆呆滯滯 ,對眼又好腫 > <
時間好似過得好快咁,唔知係咪因為啊sir冇返既關係
有3堂佢架3堂都唔洗上..>V<
好開心呀!!!之前參加既歌唱比賽既決賽入左決賽啦
不過淨係團體既歌唱比賽入左決賽
個人就入唔到...講真,我真係好失落,好唔開心.....
如果下次我再參加個人既歌唱比賽希望我唔會再咁緊張啦.....
不過團體入到!!!我都好開心同好興奮架
死la~好緊張tim..>3<
不過我知到時我上到台唔會驚架!!!
因為我知到時會有兩個好同伴,同我一齊唱.....xD
「我們的合唱歌」主唱:3R.... |
2010 年 12 月 13 日 星期一  |
| 2010-12-13 |
分類: 未分類 |
今日同sandy,heidi一齊去旺角朗豪坊睇hello kitty展
去到旺角之後食左碗河食之後就行去朗豪坊啦
雖然今日係星期一,不過到都仲見到有好多人
今日影左好多相,不過好多都係偷影,,,,,XDD
影完之後,我地就係朗豪坊入面到行街同傾計
之後去左影貼紙相,好好笑
影完貼紙相就去左「彩」到買野
heidi買左個支白藺花body lotion真係好香!!
等我用完我D body lotion之後都要買返先~
行完彩之後就去左食米線
sandy同heidi食小鍋米線,我叫左涼拌米線,都幾好食^^
食完行多陣之後,就撘火車返屋企~
今日真係好開心,影左好多相
講左好多心事同祕密^^
2個sandy,2個文娟
 |
2010 年 12 月 6 日 星期一  |
| 2010-12-06 |
分類: 未分類 |
原本我對今日要調位抱左好大既期望架
點知調完之後勁失望囉....唉....
今日放左學之後再上左一陣通識專題研集之後
就撘車去九龍塘參加明愛圑體歌唱比賽既初賽
今日真係好嬲囉!!好心某某人係唔夠膽上台就早講啦=3=
臨時話因為驚而唔來囉!!晒曬我地D時間
最後,一首4個人既歌得返3個人晿
不過大家都唱得幾好,最起碼冇走音^^
唔知入唔入到決賽呢??
仲有星期四既個人初賽,我要加油
"Proud of You"~~ |
|