哈哈....今日唔洗番學呀!!訓到9點幾,,之後,,10點同媽咪去左飲茶,,
飲到12點幾。睇下電視,,做下功課,唔想做閱讀報告呀!!做到5點幾.
不過係2點幾開始做....聽日就要番學..但係星期五唔洗番,ya.ya
好悶呀!!!