今日上中文堂 我竟然訓左2粒中```我番咁耐學都未試過上堂訓成二粒中..睇泥呢排真系攰呀.諗番轉頭,,日日番學,番工``跟住又打機``一打就4點幾先訓,唉都吾知做乜會咁..番左一年學了..完全感覺吾到學左啲乜.有時諗諗下都吾知為左乜