| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 12 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 貓記 |
|
|
| 發表時間:2007-09-12 11:56 PM |

2007 年 9 月 11 日 星期二  |
| 4朵膠花 |
分類: 貓記 |
今日係4朵膠花係青檸生日個日之後第一次飯局既大日子,到場既有寶美,豪仔,佩兒,青檸,鄧維源,朱哨,同朱哨條仔,我自己&肥佬(係咁咦黎一黎,都唔知有無10分鐘),寶美同豪仔&佢地囡囡小佩兒揸車黎左我屋企樓下接我一齊去,好慶幸地...佢地今次須然都係要等我,但一定唔超過5分鐘!!算係有進步架啦..!係車上我打電話俾肥佬,個衰佬竟然唔聽電話,唉~!又唔知去左邊樹溝女...唔理佢!! 今晚既感覺俾我自己......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2007-09-12 12:00 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 9 月 10 日 星期一  |
| 豬祈 |
分類: 回憶舊事" |
琴晚3點幾呀林寶叫左我去亞蚊做緊個間【知己廊】玩..魔仔都有去,玩到人地打烊我地都未捨得走..之後我,魔仔,呀林寶回馬鞍山上左我屋企坐..亞寶玩我屋企部電腦,魔仔好慘地無野玩..而我就玩自己個部手提,拎左某君張相黎改做,隆重介紹亞某君——》曾幾何時我至愛既-鬼祈先生~!!我同佢一齊個年係2003年既年頭,距離依家2007年係4年前咁耐..記返起當初我第一次有意識到呢個人係係我屋企樓下個聖公會出面,......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2007-09-10 11:34 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 8 月 23 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 貓記 |
|
|
| 發表時間:2007-10-01 11:31 PM |

2007 年 8 月 22 日 星期三  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 貓記 |
|
|
| 發表時間:2007-10-01 11:57 PM |

« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|