2009 年 8 月 13 日  星期四  


   

早,9:00am-1:00pm..屋企停電.
去lin家.睇變形金鋼..
套片唔錯.外星機械人好正/////

送lin既屎忽機好嘈..
送比菲既吸塵機係kf平$19..shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

AppLoc唔知點解用唔到...
咦..玩唔到game..(淚奔)
 

努力追看gundam中.

發表時間:2009-08-13 12:53 AM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 COM 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]