早,9:00am-1:00pm..屋企停電. 去lin家.睇變形金鋼.. 套片唔錯.外星機械人好正///// 送lin既屎忽機好嘈.. 送比菲既吸塵機係kf平$19..shit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AppLoc唔知點解用唔到... 咦..玩唔到game..(淚奔)
努力追看gundam中.