3月13日(星期4)
今日唔使返學∼∼好正...
今日同平時一樣..神早就起左身(因為我唔知今日唔使返學)我去左小巴站等車∼∼有車la∼∼我上左去..之後我咪嘟百達通lo..我嘟完之後...個師機仙同我講『喂∼∼今日全部小學都唔使返bo!』之後..全車人都講左一句:「係啊』 全車人既目光都勁想我落車 好似當我係外星人咁 講返個師機..都唔知佢係咪有心- -死都要我嘟左百達通仙講- -
我以為我個blog冇人會see嫁..點知有人留cm同see我dblog 好開心
by娟娟(牛奶娟>.<)