///禮拜2\\\
今晚去黃金海岸食飯=]
食左勁多辣野*XPPPPP
之後同表姐去左散與步+狂影相
IT'S GREAT``!!>V<
姨媽叫我去佢屋企訓一晚*
又同珩珩狂影NA``xDDD
開心爆了]]]]]]]
------------------我是分隔線!------------------
講番今日先|||
今日忙住DO HW*
做做做]]]做到死NA`!!T^T
LUNCH*同鄒鄒打排球=[
佢同牙LING係到蝦我.\_/.
我未FA脾氣=/\=
佢又話我WO]]你老闆丫-\/-!
打打下//小XX出現左X]]]]]]]
氣都即刻下哂=]!
你有咩好?
你型*
你可愛*X]
你打排球勁
你打排球時樣子Q爆*
你打親我"會睇下我
你咩都好````````````````````
I LUV U*>V<
 |