| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 11 日 星期二
|
0711 |
本來諗住吾打日記的 -V-
不過好悶所以打下先 ..
- 個禮堂活動好好笑 ; 我中2個獅子山下XD!
- 聽日同蚊蚊去2人唱K* @V@
- 咁快又1年好吾捨得 -3-
- 尼排有咩歌系新新地GE SD比我刀好..`
- 買佐黃色的CONZ *V*
- 仲有 .. 蚊蚊終於打XANGA!
|
| 刊登時間︰2006-07-11 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 10 日 星期一
|
0710 |
魚 .. 法國輸佐 -3-
琴晚諗住訓陣再起身睇拉 ;
點知訓佐就吾想起身 -V-
所以冇睇到 * 死咪!
跟住金日早佐起身 `
坐佐好耐先出門口 *
之後番到去蚊蚊又話吾想補MATHS `]
最尾刀有去 =V=
入禮堂要分社坐 ..
果首咩自言自語聽到我起哂雞皮刀有季軍 -0-
之後落勁大雨LO!
得IWIN有遮 ; 跟住勁跑去M記!
濕哂 *V*
補完MATHS同蚊蚊走去SEVEN買野飲 =]
又見到AH詩同IWIN -V-
冇理佢地走佐 *} |
| 刊登時間︰2006-07-10 03:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 47 | »
|