coolB
COOlB120
暱稱: Ar.Be
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
傻傻既一天...!
2010-10-12
2010-08-08
2010-07-15
2010-07-09
文章分類
全部 (105)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 105
留言總數: 586
今日人氣: 8
累積人氣: 2116
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 20 日  星期五   清涼


我估唔到你會咁做....就係為左佢?? 驚訝 分類: 未分類

今日返學都冇咩事呀...只不過有一件事....令到我都唔係好信= =
係第一個小息.....小軒叫我比d野符man.....但係佢未寫= =話寫好比我= =
佢係英文堂寫完...之後我問佢..我可唔可睇la...佢話可以...咁我未睇lo...
點知...睇完都令到我o左o= =(我唔講個d內容la= =)
之後我問返軒:你真係要比符man...?你咁做會唔會絕左d??
佢就話:你比佢la...我有我個原因~
我心諗....真係要比符man...??比左...符man會唔會唔開心- -??
當時我好驚...驚比左符man之後..符man會喊.....
但係都要比嫁....
第二個小息..我比左符man之後= =我叫符man唔好比人知道- -
不過...符man睇完之後...佢個樣話比我知...佢係好好好唔開心lo.....
唉....放學之後=-=同欣佢練籃球....就係咁多....冇野講la= =
符man....唔好唔開心呀= =!!!!!!!



2009 年 11 月 19 日  星期四   寒冷


冇事發生既一日= = 疲倦 分類: 未分類

今日早上都係同平時一樣~~同阿欣返la~~
小息個陣...頭好痛....so...上中文堂個陣..都冇咩心機上= =
上設技右係....冇心機上...個頭仲有d痛= =
so...兩個小息都係~係班房休息= =
午息冇事發生......
放學要練籃球~
聽日都要練籃球!!!我要努力!!!!
就黎星期日la= =姐係就黎到比賽既日子....唉....驚= =
就係咁多..冇野講la= =88



2009 年 11 月 17 日  星期二   寒冷


有冇搞錯呀你地! 忿怒 分類: 未分類

今日返到學校都冇咩事發生..= =
去到午息~我去搵秋紅la~之後秋紅就話要搵偉la
要問d野la(緊要野~廢是講咩事la...)之後偉去唔知去左邊la~
秋紅係咁叫佢唔好走..佢係要走....搞到秋紅好火lo!
我叫佢唔好咁火lo~之後小玲就話搵琳佢問la
之後偉佢右出現返la!秋紅就問佢la!之後佢話冇lo!(o灑!!!!)
之後右問返琳la...我唔知佢點答!!!不過我個陣好嬲lo!
我未走返去e班門口lo!!!!
放學個陣.....同欣~阿大阿細去大圍小食個到買野食~~~~
之後就返屋企la~~~