突然諗返起上星期某一日`
同阿傑吹水`
阿傑講左句~~~~~~我地係BROTHER牙ma~~~~~~
我唔知佢有心定無意`
我只知道聽到之後由心笑出黎
講返今日
同洪貓睇戲`睇「保持愛你」
一般好睇`冇感動位-V-'
之後出千色行街
見到金魚同子彈
第一個反應`做咩唔拖手仔?_?
行左一陣`返天水圍
去左頌富M記
見到浩賢好努力工作`加油牙!
跟住送洪貓返天恩
自己就撘車返天盛