今日亞洲xx匯演
好好笑xd
睇第一個有d想喊`好感動aR><
anD thAn..係甘同涼佬..玲佬..TO佬吹水
見到老婆扮貓貓^^好卡哇兒XD
十二點半去Lunch..一點幾去Neway會合TO佬..玲佬..大佬..雞佬..蚊佬
等左一陣`上得房..
三點幾..康佬 同 明佬 上左去
係甘唱係甘唱~~
康佬...涼佬..傑佬..賢佬HIGH到企係到唱
五點到..TO佬..蚊佬..康佬..明佬..涼佬..傑佬..賢佬要走..
得返我..大佬..玲佬..雞佬
七點十五陪大佬同玲佬搭KCR