今日返9:45既,因為係紅日,原本我唔知今日係紅日嫁,但係睇完日歷先知囉,原來係元旦翌日
之後今日8:35起身,尋日原本應承左嚴xx9:00打比佢叫佢起身,但係我9:00出左門口,
之後搭到車過去都只不過係搭三過d,之後買包食,之後行到半路見到啊君,佢拎匙既,之後開閘
個驚鐘又壞壞地啦,又係到係咁BB響,之後啊媛都返到黎,最後一日,不知幾唔想見到啊文,
結果真係見唔到佢,之後啊絹都返埋黎,我又係到做埋晒d唔知咩野,
我又係到同d商場既清潔工人係到吹水,佢地幾好人,唔錯嫁,佢地話叫我多d黎同佢地傾下計tim啊
個個靚妹又黎左,佢今日特登走埋黎我到話還碟,之後重要拍左我隻手一下,話我打佢,之後臨走重要拍我心口講88
之後到2:幾,食飯。我好快咁食完,因為多人,得我地四個,少一個已經好唔掂,佢地個個都係買返黎食囉
但係我出去既時候打錯咭,但冇咩所謂,之後返到黎極速幫手,今日最後一日,我幫公司大清潔
好乾淨啊,而且折晒d聖誕飾物,之後做到9:30左右落閘,今日唔知點解好準時,平日都會做耐d嫁
今日搭正就收鋪,之後我去打水,比返條梯隔離鋪,之後啊媛叫我打咭,之後我問我有幾多糧嫁,
啊媛計錯左喎,有成三千幾
,之後我係到講話下,佢話e,係喎。之後啊娟同啊君聽到都笑,
之後我多謝佢地個幾禮拜既照顧,之後佢地係到話駛咩,之後係到笑,啊媛叫我新年返黎幫手就得嫁啦
佢今日有問我d糧會點用啊,我話會交學費,但係我想買電話多d
之後我就依依不捨咁走左,真係有d唔捨得啊,有陣時我發覺自己太多感情啦
對住一樣野耐就會有感情,唔知好定係唔好呢
啊娟係一個樣子似BB,而且思想差唔多既人。
啊君就有d似巫巫(巫潔媛),而且啊君個樣有好多表情嫁,而且不時嘟長個咀,好得意嫁。
啊媛就似一個男仔囉,但係唔錯既,為人勁好,都唔會發脾氣既。
佩儀都幾好嫁,為人鍾意講笑喎,而且好鍾意幫人同埋教人。
啊文就成日個咀係到好多動作,好鍾意講電話,成個八婆仔,而且對人同埋對d客都好衰。
啊珊就好高囉,同埋對住我會好似Winnie、同埋啊細君咁好客氣,而且好似有d怕羞咁
以我學識左點樣待人、同埋點貨、對貨、打曲、打價、sell貨、開d機同埋點樣較。
之後我返到屋企,啊媽買左部打印機比啊妹,啊妹自己就買左個眼仔,但係啊妹佢咩都唔識整
我就比佢激到生蝦咁跳,因為佢要交功課後日,咁我又要幫佢,搞到我飯都冇得食,
而且害左袓袓,之後我都係食d凍左既飯同餸炸,之後同左三個人傾電話,豆豆、嚴xx、傻豬
豆豆話賢仔飲壞左個人,同埋我地走左之後佢地識左兩個女仔,嚴xx呢幾日都有搵我,傻豬約我去食宵夜,
之後11:幾去到,佢都未到,好彩有部mp3係到解悶,之後到左,我地又係小販檔到運吉
唔係唔買,以係一路買,一路係到玩野,同d人傾計,之後食完返屋企
佢係咁偷襲我,我受左重傷
今日係陳浩生生日,問湯湯有冇陪佢,佢唔肯講喎,幾衰啊
|