7:幾嚴xx真係打電話黎叫我起身,之後我咪又係再訓返,因為尋晚太夜訓,3:幾先訓
之後今日搞掂晒所有野,執埋書包,出門口,去到輕鐵站見到傻豬
返到課室覺得好似有d過左好幾年,再返黎咁,真係過左個幾禮拜有d面目全非既感覺
之後問周凱珊拎手信,佢冇買,淨係比左粒朱古力我咁大把,我睇返我份數學卷,真係傷心,我唔應該咁低分嫁
之後上班主任節,問我地有冇浪費到上學期,之後上IH堂,性教育,開始幾ok,之後愈來愈悶,訓著左。
之後miss派返份卷,我係全班第三個高分。志豐最高分90,之後wyman89,我就88分。
好驚喜啊,有驚有喜,我覺得最後個50分勁易拎,前面就難d
之後上物理,吽下吽下咁過,之後小息勁開心,同隔離C班玩,玩到我癲晒,要炳炳趕我返課室
之後上中文,又悶到訓著,我拎31分炸,不過都唔錯嫁啦,用左40%腦筋係咁上下啦
之後上數學,估唔到原來小君同埋kimmy咁勁嫁,絕對唔可以睇少啊,可能我上年唔留意成績
但我e+會好比心機嫁,之後啊sir講補課既安排,同吳悅一組喎
之後去食飯,買左糖返學校食,好多粉啊,之後同鵬仔捉棋,之後上電腦,又係對卷,同啊馮傾計
傾下傾下我累到訓著左,之後啊sir叫周周,我就醒左啦,我醒左個陣唔知點解副眼鏡濛左
之後又係上中文,我地四條友又係到勁吹水啦,當我問幾點就即刻打鐘,之後同鵬仔捉陣棋,
之後同啊馮、吳巧玲走,我比佢地蝦啊,但係我整爛左小玲件衫,有d過意唔去
原本想係良景落,但係都係係大興落好啦,費事到時比啊馮撕暴,因為我地係由學校玩到去輕鐵站
之後返到屋企一個人都冇,係到整個眼仔,細妹返到黎,之後整完啦,同肥肥傾計
之後打機,打到9:幾食飯,佢又係到搵我啦,可惜啊,又係鬧交收場,
我同佢講清楚啦,其實一個男仔放棄一個女仔都唔係咁易嫁,如果我做到,我都可能已經同左佢一齊啦
|