今日有d凍,但係唔知點解得個17度。返到學校升旗,民安淨係出兩個人,少唔少d啊,
小息比左件衫miss蔡,個死肥詩係到鬧我,預左嫁啦
成日都係咁,我講出自己既感受,佢就鬧我,重有啊,我又唔係民安,而且啊,人地唔出,唔關我事啊
佢唔應該鬧我嫁,勁唔開心囉,做壞晒規矩,人地其他制服有樣學樣咁遲d搞到唔駛操都得啦
今日去左食車仔麵,同埋入錢入銀行,買左支橙汁味芬達返學校飲
放學補數學,唉∼!吳悅真係衰啊,都唔聽我講,又對我呼之則來,揮之則去,可有可冇咁
之後小君有細妹陪佢走,返到屋企又打古惑仔,之後比細妹玩,累得滯,訓著左,冇打日記
ps:今日係小mingming既生日