今日好凍啊,搵唔到PE衫同埋外套,之後一早起身,係咁打電話問人借,之後搵到瓜子借比我,
之後約左8:10係安定ok到等,返到學校悶悶地咁就上左幾堂,午膳又去左食車仔麵,之後買左蜜桃味既藍力黎飲
之後上完中文堂終於可以上PE堂啦,行去仁愛堂既途中又比人鬧,勁嬲囉,
最憎d人自己玩個陣又得,人地玩佢就係到鬧,嬲到我啊,我地玩又關佢咩事啊,
之後去到又要我個組去第二條ling,之後又唔得,又返過黎原先條ling,之後見到個個死野佢自己咪又係玩得咁過份
0岩0岩又係到鬧我,佢自己玩又得,勁唔開心囉,勁不滿囉,咪又係個個張xx囉
之後同凱玲一齊行返學校,行到一半就分開左囉,之後返到去我返課室拎野,之後去IS室,比個兩個1D嬲到死
佢地真係啊,得5個係最曳,兩個傻既,兩個成個大少爺咁,想一把打死佢啊,有一個正常d
之後又步操,操到6:15上返IS室,唉∼!上到去之後6:35左右先走得,之後比返件外套瓜子
之後搭到車返黎都7:左右,之後打機,打到咁上下睇電視,原先傻豬話食宵夜,但今日凍得滯,取消冇去
但啊媽有去買,點知我未等到佢返黎,我已經訓著左
|