尋晚已經早訓嫁啦
點知今日都要成三點先起身,之後一起身咪搵野食囉
之後到我醒晒個陣就睇到電視機播側田既感動
真係幾感動啦
覺得ok,幾好聽啊
之後同細妹係到係咁玩,上網睇新聞,玩電腦
之後啊爸返左黎,比左罐啤酒我飲^^
打機打到8:30做"野豬大改造"咪睇囉,之後發現勁多人搵過我黎係msn
之後我食左一陣飯,再睇下"地球再發育"又睇下"電車男"大結局
老婆仔就打黎,傾左一陣再打返比佢
之後一直傾一直傾
睇"地球再發育">睇新聞>睇波>睇"知法犯法">睇"彊屍逐隻捉">最後睇埋"魔法小神童加旋"
之後我同老婆仔係咁傾係咁傾
嘜野都傾,將我地雙方既問題都拎出黎問,解決左好多煩惱,感情增進左好多
我好愛佢,我知道我自己變左,變到已經唔會再"立亂黎",會好認真咁去對待我老婆仔
ps:我地3月20定21認識(其實係上年已經識啦^^),之後我地4月22正式一齊左啦^^
|