今日要去見工,所以較左鬧鐘早d起身,點知訓到成1點鐘先起身,之後慢慢地咁換完衫出新墟
之後會合埋啊文記,之後我見工,見完之後我地決定左去睇戲,不過係咁搵人都搵唔到
之後咪我地兩個睇囉,睇"新紮師妹3",ok,唔錯,幾好睇,我覺得唔應該拎啊fi同楊千嬅比囉
始終咁樣做係唔0岩嫁囉,之後睇完去巿中搵區子,之後周圍行左陣,再搵小mingming同麥嘉
一齊行巿中,之後佢地走,文哥去食飯,我同區子就去左打機機,打完咪會合返文哥,之後一齊搭巴士
女丘就係新圍輕鐵站,不過叫左佢行去7仔,之後點知佢比飛仔撩喎,之後咪上左上去,係樓梯口等左一陣
之後老婆仔打黎,傾左一陣,話訓教教豬喎,之後入到肥倫屋企開枱,之後凱玲打黎,話打完麻雀打比佢,佢有野同我傾
之後一直打一直打,凱玲又打黎,佢話其實係因為家變,所以要通頂,我叫佢不如過黎啦,之後佢過左啦
女丘又比人撩,我同區子就食晚飯,肥倫食宵夜,之後係樓下聊左個幾鐘天,之後咪返上去繼續打
|