打到朝早9:幾左右女丘走左,之後我地四個都打到11:幾左右就完左啦,我咪打比小茹囉,不過book唔到場打羽毛球
咪打比麗晶,點知冇人聽,之後我打返屋企,問啊媽食左野未,有冇買野食
之後佢叫我返屋企先,唔駛買,之後再打比啊妹,睇下佢放左未,之後佢放左,我叫佢一齊去食野,不過返左屋企先
之後返到黎我開左電腦,不過累左d,打左一陣日記就訓著左啦,之後啊妹返左黎,但係我又好累,所以啊媽同啊妹落街食飯
之後有好多人打比我,我咪醒左囉,之後同老婆傾電話,佢原本叫我訓教,之後點知麗晶打黎,佢話尋晚唱通頂k
之後0岩0岩返到屋企,咪同佢講book唔到場囉,之後話我約左小茹去飲下午茶叫埋佢,之後小茹話咁快到樓下
我就好快咁沖完個涼換過件衫、條褲、對鞋、對襪、條波褲,沖左落樓,之後係樓下同小茹坐左一齊,傾左一陣計
都未等到麗晶黎,咪去住酒樓先,點知樓下個間冇開,之後去左新裝修好個間,之後叫左野食,等埋麗晶黎
食完野,坐左係到傾計,睇唔到"軍曹",不過唔緊要啦,之後返到屋企睇"日式麵包王"之後啊妹出街,我玩電腦
之後搞到9:幾10:老婆仔打比我,一直傾電話傾到3:左右
ps:今日夜晚2:幾本港台播"順流逆流",而且我係到睇德國對意大利
今日同老婆仔傾計,真係好開心,感情又慢慢更增進,我覺得自己改變左啊
|