今日9:55就起左身,其實係我啊爸嘈醒左我,之後我咪叫醒文哥囉,點知佢已經醒左
之後我起左身係咁搞野,搞掂晒打比文哥,佢話叫我遲多兩個字出門口,咁我咪同我啊爸啊媽傾計囉
話我想裝修間屋,啊爸聽完我既大計之後我就出左門口啦,我去到輕鐵站已經特登搭遲一架輕鐵嫁啦
點知去到都係最早個個,我去到打比文哥,佢重係屋企,之後妹子都黎埋,咁咪話上左去開左間k房先啦
之後一直唱係到等文哥帶埋啊嫂黎,之後文哥同啊嫂黎到,但係啊嫂第一次見到妹子,可能怕羞掛^^
之後最後都有d熟絡左啦,我地唱到2:十幾左右走,之後妹子返屋企,我同文哥同啊欣姐話打麻雀喎
咁咪約人囉,之後係到等啊欣姐既途中,我地記得今日係豪哥既生日之後約啊豪哥黎慶祝生日
之後好神秘地買左蛋糕同埋野飲比佢,冇計啦,冇嘜錢啊麻,如果唔係我搞大d啦
之後上到去,搞左一亂就切蛋糕飲野,玩圍枚,猜十五二十,之後我老婆打比我,傾左一陣,我細妹又打比我
同我講啊爸拆左間房,叫我即刻返屋企,之後返到屋企,我咪係咁同佢係到搞間屋囉,搞到我幾點都唔知
發覺肚餓要落街買野食個陣都已經係10:幾既事黎啦,之後係咁打電話,覆返人,之後sd信訊比老婆仔
之後返買完野食咪返屋企囉,之後繼續整落去,整到好似1:幾2:,之後都未有得訓
ps:今日好對唔堤豪哥啊,話幫佢搞生日又搞唔成。第二個對唔住老婆,成日都陪唔到佢
今日執屋個陣,我啊爸打爛左某人送比我既生日禮物,我冇傷心,冇心痛
比著以前,我可能會好心痛,係到怒罵佢,不過個份所謂既禮物係佢兩年前我生日個日話送,點知係到最近先買
我生日個陣佢話買左禮物嫁啦,咁算咩意思啊,講大話,而且我生日個日佢話黎,都係冇黎,佢係我期望會黎個個
不過依家唔會啦,而且我起初當佢係朋友,不過知佢原來當我係壞人之後,我心傷,5年既感情,朋友.....
|