今日朝早9:幾就起左身,因為要去陪啊爺去屯門醫院覆診,佢叫我10:30好去到錦繡花園個到接佢,但我啊爸同姑媽都話唔駛咁早
之後我10:30先出門口過去,點知我11:26去到姑媽屋企諗住接爺爺過去覆診,佢居然早我11:15就出左門口,自己搭車過去
之後我咪搭車過屯門醫院囉,去到我又唔知啊爺係邊到覆診,問佢,佢講d野有時我自己都唔係幾聽得明
之後我遊晒成間屯門醫院終於搵到,之後個陣12:,啊爺第一個黎到,咪又係要等,等到2:先有得睇,之後咪又係到
佢出返出黎,要休息陣,之後咁又個幾鐘啦,搞到3:55左右先至可以落去拎藥,點知落去個陣迫爆,之後拎藥又要等勁耐
成半個鐘有多,我啊爸咁0岩打黎,我咪叫佢過黎送啊爺返屋企,我要出去啊麻,之後啊爺比左$100我,之後咪搭車出去囉
之後係巴士係咁有電話,我叫出去咪搵啊仲文囉,因為佢係附近掛,之後陳浩生打黎搵我開枱,我都戒左賭啦,之後搵到仲文
咪去食野,我請,之後佢去禁錢,之後再去西九龍中心,因為文哥佢地係個到踩冰,之後我咪係個商場到揀禮物
我真係覺得唔知點揀啊,我唔想再揀禮物啦,都唔知人地鍾意d咩款式既,下次折現比人咪算囉,之後佢地踩多陣
我同仲文係到行,之後個到冇位食野,咪返屯門囉,之後話去明星打邊鑪喎,之後我同黃嘉浩去左買蛋糕,之後9:幾食到12:幾
之後過巿鎮坐左一陣,玩左一陣,之後咪同啊文哥文嫂返屋企囉,之後上完文嫂到咪上文哥到囉,最後咪返自己屋企囉
|