今日都係冇出到街,因為都重係打打打風,咪留係屋企,不過我記得我6:先起身,之後一直玩,玩到老婆打黎為止
之後咪同老婆傾電話囉,好開心啊真係,自從個次之後都冇再鬧過交啦,之後傾下聽日D野囉,夜晚我咪係到睇"黑社會"囉
睇到7:幾我先訓