雖然人人都知今日係星期1..但係我真係諗唔到同咩主題...........
今日約左英英一齊搵circle....
番到學校....呀4同呀熙賭...哈哈...賭咩.."?
呀4同呀熙賭我地會2個人番定3個人番囉..^^"
呀4輸左...哈哈.....
上日上個d堂都冇咩特別...
唉...唔想上art呀...好驚比佢罵><"