今日一早凍死人....
第一堂又要跑800...-.-"".....4分07...
番去個時呀cat同呀依嘔呀><"
呀cat塊面白曬-.-"".....
希望佢地冇事啦.....
今日好想訓教...唔打咁多啦...心情唔好-.-""