唔知打咩好-v-"
覺得冇野好打-33-
我e家仲系好掛住個日去op-u-
如果我有得時光倒流就好啦`"=]]
在發夢嗎?!
我唔玩跑了..悶*"
日日打比賢兄問功課,,"
開始冇欠交功課了thx-v-
仲有三個星期考試了
今日同ivy同昭善去行街
見到小學d練習
我真系唔識做t3t0h my god`
---------------------------
我要完成我滴夢想- -v
18碎女自已搬出去住
加油喔,,,=]]]
自小就喜愛自已一個人了
我要實現夢想0.0