嗚*
好心痛呀`
仲慘過失戀T^T
比嬈嬈細佬呃左去打段位-*
激死我''}
冇左成千五蚊...*嗚
比返D錢錢我T^T
心痛心疼心碎也`*
冇左D錢錢都算啦'''
仲要係我打段位個張表寫住0勝3敗
/.\心痛死我...下次死都唔會打段位`
好慘T^T
-------------------------------------
打機佔左我一日既4份1時間><"
日日都成個癲婆咁坐係部機面前-33-"
唔想再打機LU*
個人就快痴線