今日關了電話,
任何人都唔想接聽!
原來我自己都會唔想聽人電話,
雖然真係好想好想聽,
不過我係絶對唔會手軟,
誰知他打來我公司。
為何每次講電話,我都哭泣,
開心、快樂及幸福,
我再也感受不到啦!
再一次心碎......