今日系考試的第一日,返學校一定要坐巴士啦,而我去巴士站之前,見到一些不愉快的事,就系見到一隻狗,系一隻剛剛吾知做左D咩野而條尾斷左個狗,
我見到隻狗每行幾步就想用佢自己個口咬自己條尾,從佢這種行為看,應該佢感到好痛好痛,而我個心見到就有少少酸,最衰我又吾系同佢好熟再加上
要叔學EXAM.所以都幫吾到佢.只是默默地祝福佢...
今日第一科就系考語文,情況十分之好,冇什麼大的阻礙,只系幫左人地少少忙,肋人為快樂之本呀~
見到頭一科考得這麼Happy!希望可以順延到打後個D科.明天就系考立幾,相信都冇什麼難道,只系
要小心睇題和運用好D公式.....唉!!都系溫下English先!!晚D先再努力溫下立幾!!
保返:(今日語文昨天竟然作"愛"E個題目.令到我回想起小學時最喜歡的人,不房直說佢名叫做"都系吾講"...不過她總是我第一個勇於開口說"我愛你"的一個人.
不過都怪太細個,未能控制感情,所以都系散左...)
吾知第2個系邊個?= ="(我一定會好好珍惜,因為第2個先系我真正的第一個,初戀情人.)
正校點都系....唉....!!(上年高一拍照的)
|