一.我今日遲到返工好谷氣,谷氣點解重要等巴士!!
二.真系做Sale做到悶,悶的原因因為日日都要追單,
再念返今日個仆街狗經講野,好鬼谷氣.
三.返到屋企同我老豆講下買車的事,點知有D含家產
系到搞風搞雨,比我系FB到爆粗屌尻佢地,真系谷尻氣.!!
--------------------------------------------------------------
好彩我之前有同個老豆有共識,
好彩我冇堅決要渣新車,
所以,到時我都系用返我老豆部車,
不過有時候都渣下新車~新舊都渣哂.
--------------------------------------------------------------
如果女朋友新舊都可以共存的話就好了~
|