| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| 2009-07-28 | 分類: 未分類 | 今日返學校上堂
首先就玩遊戲
then做熱身
跟住又玩紅綠燈
玩戈陣撞親個頭
即時腫左
痛!!!
跟住就玩雕塑
ar鑫同sleeping狂影相
希望佢地唔好post上網
跟住就casting
前面戈幾個角色可能演得唔好la
so唔係我做...
跟住ar鑫冇la la叫我對住塊鏡鬧自己
跟住就做醫生...
天ar!!!
唔好玩我la
因為演出戈日要化D比較嘔心ge妝
D動作仲要誇張100倍
我D形象冇曬la
一返去就俾人笑死la...
今日Tobby生日
Happy Birthday!!!
係舞蹈室食左蛋糕
yummy
仲有士多啤梨
今日尼篇blog我打得好辛苦+
因為我差唔多打曬戈陣先死機
so
又要重新打過
留個cm ba!
| | 發表時間:2009-07-29 12:56 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
mC_h0u 於 2009-07-29 08:10 PM 發表:
C0MMENT;
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-30 01:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-30 01:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
都冇la
Posted at 2009-07-30 01:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
touyo 於 2009-07-29 01:40 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-30 01:59 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-30 02:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2009-07-30 02:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Tobby 於 2009-07-29 01:20 AM 發表:
哈. 我第一嗎>V 比個CM比心型!
|
網主回覆
ya
happy birthday!!! Posted at 2009-07-30 02:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|