| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2009 年 11 月 18 日 星期三  |
| I have no idea | 分類: 未分類 | 今個禮拜真係好忙
1.英文讀後感
2.英文ppt
3.作文
講讀後感先la
我想今日就作曬
唔知o唔ok
英文ppt
介紹迷信
聽日do
作文
琴日作左5百幾字
我原本以為作600
點知睇返原來係800
I have no idea
希望你地幫幫手la
我係寫"人的變化"
琴日落左去聽銀樂
佢地演奏左"涯上的波兒"
真係好amazing
今日依然咁凍
係一個訓覺ge好日子
美術堂睇梵高
訓左半堂
晏就睇"建國大業"
又訓左半個鐘
我都唔想訓
但係睇左4次
冇得唔訓
等我快d奮鬥埋d野先la
| | 發表時間:2009-11-18 08:20 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
HoNG 於 2009-11-18 10:31 PM 發表:
我都成日訓- - e個天氣太好訓la
|
網主回覆
風涼水冷 Posted at 2009-11-18 10:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
成日都尼句
有冇d新意 Posted at 2009-11-18 10:34 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kt1996 於 2009-11-18 09:13 PM 發表:
唔知自己想點
|
網主回覆
隨緣ba
Posted at 2009-11-18 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
haha
被逼的
Posted at 2009-11-18 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|