| «‹ December 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2010 年 3 月 21 日 星期日  |
| 愛死你 | 分類: 未分類 | 尼排忙死la
忙去貴州ge野
忙測驗ge野
e+仲要忙話劇比賽d野
星期5戈日同jimmy講叫佢幫我退左化小
唉
我都唔想
太多野做
今日出左去溫書
好似識又好似唔識咁
聽日繼續加油!!!
星期2就賽班際ge第一場
籤運真係唔好
唉...
其實你地唔好成日話輸
要相信自己
自己都成日話會輸
咁又點會贏ne?
俾d信心自己
相信自己!!!!
理得佢咩高手
打贏佢
等佢知道個輸字點寫
琴日收到一份"意外驚喜"
愛死你la!!!
| | 發表時間:2010-03-21 07:53 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
None of my business ~~ Posted at 2010-03-22 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
HoNG 於 2010-03-21 09:58 PM 發表:
我只可以講我會盡力
|
網主回覆
None of my business ~~ Posted at 2010-03-22 08:24 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|