0601
連放4日假之後第一日番學...
今日1番到去見到好多人換左髮型-口-"
番到上班房我先見到坐我右邊果個髮型好似隻雞- -"
第2個小息果時肥蕉無啦啦流鼻血...唔知佢見到D咩呢!?
佢流到成面都係血...好嘔心= =
跟住我地班制歌唱比賽...
我地班唱"始終有你"
我唱到D歌詞錯晒-口-"好彩我唱得唔大聲....
跟住就放學番屋企喇...
雞