因為`!
受傷`
才欣賞'
傷口`
的'!
漂亮`!
AnythInG' wilL Be Past'__
2009 年 6 月 29 日  星期一   晴天


落葉"]]堆積__了好幾層' 分類: 未分類

呢兩日都怪怪地',, 10點11點就超眼訓"]] 12點幾到啦',走左去訓___' 6點幾就起左身';,

訓唔番落去了," 照係床到碌到7點幾,;' 跟住聽到房門出邊有聲",, 知道媽孑番__"

洗臉',, 食早餐__" 一直打機打到6點幾@@" [[p.m啦}' 食完飯___"睇住電視]

勁眼訓']] 唔知點好= =' 講番琴日',,

畢業典禮啦',, 好早番去坐']] 跟住聽到咪講14,15,16落去" 丫sir又冇講w0'

急急腳走落去']] 拍左成朝手___" 之後講完之後就影左張相' 就番課室了']]

發表完最後Ge遺言之後就散嚕' 跟住就走左去12班' 個吳嘟婷都係到丫xd'

驚死我走左你咁',,; 即刻補影番比你啦"]] 我大波咁好人"___  haha,'

睇住個白痴karmen係咁拎住束花影影影',; 特登叫我來睇你自己影"]] ku`跟住都影左'

之後就各散',, 死仔把遮,,,,' 彎Ge- -' 幾驚佢特然斷,,"[[ 之後番屋k" 悶悶悶,,'

 本身丫彥佢地話去唱k",,ha 原來冇我份']]

算了' 話咁快就初三畢業',; 3年' 話長唔長,;話短唔短"__ 好多野同人都變哂'

'所有野都隨時間流逝而改變,,; 都好正常吧']]

不過,,' 我希望我地咁多個朋友與朋友間份情都唔會變啦" f0r Ever___'

這一年的16班一定沒以前Ge 16好玩啦']  畢竟相處時間少一半']]

但都有唔少好回憶Ge"__ 希望下年無論係a或b都好' 都開心d,;'

傷人",,的不是\\'刀刃 是妳['轉世,,;而來的'魂

有幾幅今年畫Ge畫'] 睇下@@"

 






訪客留言 (返回 CRimE_Y 的日誌)


KEiii 於 2009-07-03 08:30 PM 發表:
好似印甘靚啊; 哈哈哈~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



WINNIELOK 於 2009-07-01 09:53 PM 發表:
同你出街考慮下la.0v0
咁梗係唔會係街到影la.
咁應該會食野ga ma.到時先再影la.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



pizza1020 於 2009-07-01 12:37 PM 發表:
又係海~王!!=口=;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



crystal_i 於 2009-06-30 09:22 PM 發表:
..你畫畫咁勁ge'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

改善空間仲大得很@@"
Posted at 2009-06-30 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Angel_Hair 於 2009-06-30 08:43 PM 發表:
大波畫畫好勁w0r.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

還好還好-v-'
遲下應該會再畫__"
Posted at 2009-06-30 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WINNIELOK 於 2009-06-30 07:56 PM 發表:
好丫.而家我正式叫你同我影相.
咁几時補丫.?!死淫波.;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我諗最快都係7月8啦'
除非邊日出街啦,,;'
斷估你都唔會係街到影啦___"
Posted at 2009-06-30 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



WINNIELOK 於 2009-06-30 01:58 PM 發表:
死la.你大波好人.
你1張相都冇同過我影a.!
死淫波丫.咁勁ge.畫得几似wo.0v0
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我大波唔好人?' 
開甚麼玩笑"xd
你又唔叫我同你影'__
又唔好似嘟婷咁叫我補@@'
Posted at 2009-06-30 06:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



in_240 於 2009-06-30 12:27 PM 發表:
a________________av
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-________________-凸
Posted at 2009-06-30 06:08 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



DTong 於 2009-06-30 01:05 AM 發表:
您畫架,有冇可能?!

re' 5驚H1N1,係驚隔離ja我.吼!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

這是甚麼評語- -''
 
全世界陪你去隔離,,'
驚咩''
Posted at 2009-06-30 06:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christie22 於 2009-06-30 12:01 AM 發表:
哈.
我都有花'
點解尒唔同我影' v3v
嬲丫'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你冇叫我同你影',,
你咁多fd___"
洗乜我丫']
Posted at 2009-06-30 06:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »




CRimE_Y
暱稱: `波__'Y
性別: 男
國家: 澳門
« January 2016 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最近訪客
最近沒有訪客
訪客留言
最近三個月尚無任何留言