疲倦的一天
今日第一堂就係最憎的數'
見到Now梅都不太舒服- -
到物理堂開心點]]
a sir教書冇咁悶..
晏就打完場波都冇哂力..
體育堂上堂嗰陣點解咁遲先到呢?
超黑仔..行緊落去竟然now梅見到
又係到鳩up左一輪..勁無奈=口="
體育堂上左好似冇上咁- -
成班男仔係到跑圈_"冇人理-口-||
練習先係最"good"
先黎6組sit up.后挺起(各30下)
再黎6組抓舉(個鋼鈴約45kg).交換步(用嗰個鋼鈴放係頸後) {都係各20下}
最后黎6輪30米跑 嘩!死未_]
做完d手手腳腳冇哂知覺= =
完
|