9月1喇
好快又好慢
2E喇
咁快就F.2喇
F.1既時光真係過得好快
今年D F.1好得意呀~
個個都細細粒(唔可以笑人)
MISS CHAN做班主任
好好人呀佢~
水魚!!!!
好掛住你呀!!!>3<
我會去搵你嫁~
調左位同戴雯坐,呀BEE坐後面,HOLY坐前面
放學之後去左機場
悶死了
我相信明天會更好