我都唔知今日做咩..
忽得一早打黎,,
我以為佢想問野啦..
點知原來係話咩
"係唔係你叫你既fd去串殷子"
我果陣咩都唔明,,
咪問囉..
佢話殷子同佢講話我叫我個fd去串佢,,
我咪話唔係我囉..
忽得仲唔信..
問多次我係唔係..
冇既耐之後佢話要去w.c..
就收左線..
我之後去左殷子個blog到,,
見到我個fd有悄悄話..
我打比我個fd,,
問係唔係佢,,
佢話係..
我o左..
終於知道佢地做咩禁問我..
而家知道左,,
又唔知要做咩,,
想打黎qooza..
打完..
講多次,,
真係唔關我事..
|